DilanDag benim doktorum pek önermedi gibi. Konuşmasından öyle anladım. Göğüse kadar işlem yapıyoruz. O kadar üst kısmı uyuşturamıyoruz tabi nefes nasıl alsın dedi. O yüzden hissediliyor dedi. Bana bu kadar kötü anlatınca yapmamı o da istemez heralde🤣 korktum bile. Ben zaten başkasına dikiş atıldğında bayılıyorum kendime yapıldığını bilsem kendim bayılırım