Merhaba arkadaslar ben suan 35+5 günlük hamileyim ilk bebegimi 38+5 de kaybettim bu sebeple artik bebegi aldırmak istiyorum küveze girer mi doktor kuveze girebilir die 38haftayi bekletmek istiyor ama ben cok korkuyorum basina boyle biseyler gelenler naptiniz nasil hareket ettiniz fikir verin lütfen 😔