Mrb annelerr, anne adaylarıı😊 ben geçen ay test yaptım adetim 3 gün gecikti pozitif çıktı ama silikti baya 2 gün sonra kimyasal geçirdim adet oldum. Şimdi adetime 11 gün var ama göğüslerim aşırı ağırıyo özellikle sağ göğsüm daha bi büyüdü ucu akıntım var zaman zaman belim kasıklarım ağırıyo ve cok halsizim.
sizde erken belirtiler neler olmuştu hamile olabilir miyim sizcee. Son adet tarihime göre 3 haftalık çıkıyo test yapsam baya erken sanırım.