Basakkkk ben 19 kg aldım Lierac kullandım ve ergenlikten de çatlağım vardı müsaittim. Olursa da az olsun diye aldım aslında çok şükür hiç olmadı.
Lierac tek başına günde bir kez yetmiyor yağlı olmadığı için , ben kantaronla elimde birleştirip sürdüm günde 2 kez sürdüm kocaman bir karnım olmasına rağmen çatlamadım .