Merhaba kızlar biraz uzun olacak o yüzden şimdiden Kusura bakmayın, Ben üç yıllık evliyim Evlendikten sonra neredeyse iki yıla kadar doğum kontrol hapı kullandım gebeliği önlemek için bu süreçte her ay reglimin gelmesini dört gözle beklerdim çünkü çocuk istemiyorduk. Bir süre sonra çocuk istedik ve ben doğum kontrol hapını bıraktım.. Hapı kullanırken doktor kontrollerim oluyodu her üç ayda bir Ve bana gittiğim 2 farklı doktor Her şey çok iyi gebe kalmana engel hiçbir şey yok yumurtalıkların çok iyi rezervin çok iyi falan filan diyorlardı, Ama ben bir yıl boyunca ne yaptıysam gebe kalamadım (soğan suyu, çakşır suyu, vs vs) ee tabi bu yola girincede Her ay inşallah regl olmam diye dua ediyordum 😂 neyse daha sonra doktorum benden kan tahlili istedi ve hormonlarımın yüksek olduğunu ve bu bunun sonucunda polikistikover olduğumu söyledi.. Neyseki bunun da gebeliğe engel olmadığını söyledi Ve ben yine bu süreçte internetten araştırıp kendimce yaptığım bir sürü kür oldu ama hiçbir zaman eşime sperm testi yaptırmaya yanaşmadım sıkıntı zaten bende diye ve Bir yılın sonra artık eşime sperm testi yaptırmaya karar verdik ve eşimin sperminin az olduğunu ve hareketlilik yönünden yavaş olduğunu öğrendiğim an bana öyle bir rahatlama geldi ki anlatamam kızlar, Tamam ben de bir sıkıntı varmış ama sıkıntının birtık üstü eşimdeymiş eğer eşimin testi temiz çıksaydı ben kendimi daha çok kötü hissederdim, ve şu anki zamanda spermin Sayısını çoğaltmak için bir sürü doğal yöntemler var sayısı çoğaldığı zaman hızı da muhtemelen hareketlenecek diye düşünüyorum. Şimdi biz sabah akşam keçiboynuzu Özü pekmezi içiyoruz bir tatlı kaşığı yediklerimize dikkat ediyoruz ve sağlıklı beslenmeye özen gösteriyoruz size verebileceğim en güzel tavsiye ise çocuk istediğiniz an karılı kocalı bir doktor muayenesinden geçmeniz ve gerekli testlerin yapılması hem zaman kaybetmezsiniz hemde kafanız rahat olur 🦋 Allah en kısa zaman da bana ve isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu inanıyorum ki bir gün olacak 🧸❤️