Merhaba kızlar size bişey sormak istiyorum benim asıl adet tarihim 10 Haziran ama tedavi olarak hamile kaldığım için adet tarihimi 17 Haziran’dan hesaplıyoruz benim uygulama hesabıma göre 10+6 haftalık hamileliğim ama bugün doktora gittim orda ultrasonda 12+3 çıktı hamileliğim doktor herşeyi normal iyi dedi böyle bişey yaşayan var mı aranızda ??