NiilaYYy Merhaba! Kızlar tüp benek tedavisi gördüm bugun bir hafta oldu transferim olalı bugun ilk kez crinone jel kullandıktan sonra pempemsi bir akıntı geldi böyle olan varmı
Biciriginannesi Bende kullandım tüp bebek transfer sonrası akıntı şeklinde olmadı ama hoş bir benzetme değil ama lor peyniri şeklinde geliyor sürekli bazen hafif pembemsi olduğu zamanlar oldu ama sıkıntı olmadı.eğer çok yoğunsa doktorunuza danışın mutlaka