Arkadaşlar hikayemi bilenler vardir. Serklajli bir gebeyim hep riskim vardı ama bugün ufak bir kanama ile hastaneye gittim 3 cm açıklık olduğunu söyledi doktor. tıp fakültesine yatışımı yaptılar. Heran doğum olabilir dediler. Allah rızası için bana dua eder misiniz. Daha önce de bir kaybım var.