Herkese merhaba 121 le hamile kaldim suan 127 yim🙈 23+3 suan doktorum normal aliyorsun diyor. Son aylarda aliniyormus birden insallah birden almayiz😃normal dogum cok istiyorum her sabah ise yuruyorm ne tansiyon ne agrlk hissdiyorm ve evim 5 ci katta asansor yok eskiden tek seferde cikardim smdi bebsle birz zor oluyor dinlene dinlene cikiyorum😩beni en cok zorlayan sey vajinamdaki agri sanki yumruk atmislar ust uste inanilmaz aciyor bide kalcamda agri var kuyruk sokumum daha dogrusu sirt ustu yatamiyorum.son olarak bu kadar kiloya seker yuklemesi yaptrdiniz mi ben istemiyorum yaptrmak.yanliz olmaigimi
Bilmek beni mutlu etti saglikla alamim kucaklarimiza insllah 💕