Kdrfts Emilyy 😂 yok canim bisey olmaz yurudukce aciliyosun tansiyonunda duser sen dinle beni yavas yavas basla
Emilyy Obsesifk biraz icimi rahatlattin gercekten. Doktorum sezeryanin cok zor olacagini normalin biraz daha kolay olcagini soyledi. Ama biraz dikkat alma daha fazla kalbin sıkışır dogumda dedi 🙁
Emilyy Talhahafsa en guzeli . Zaten tüm insanlar hamilelerin moralini bozmak icin var . Zayif olsan bebek yok gibi bu ne . Kilolu olsan 9 aylik gibi obez dogurcan heralde . Sacma sapan yorumlar yaa
Unzile35 Emilyy benim hamile kalabilmem İçin kilo vermem gerekiyordu canım diyete devam ederken hamile kaldım diyetisyenim memnun olmadı tabi ama yapacak bir şey yok mucizenin ne zaman geleceği belli olmuyor. ☺
Emilyy Unzile35 iste boyleyken insan diyorki onlar herseye deger insan kac kez hamileligi anne olmayi tadabiliyorki en guzeli yemek ve motivasyon
Talhahafsa Emilyy yenı tasınacaz 4uncu kat asansör yok 3 üncü katta yoruluyorum 4 uncu katı dilim dışarda çıkıyorum 😁
Emilyy Talhahafsa bende 3. Katı aynı şekilde çıkıyorum 😂😂 kız valla sevinsem mi uzulsem mi benden bir suru varmis heo tekim saniyordum 😂
Deletedmom206 Obsesifk olsun canım benım kiloyla bır sorunum yok bebeğim saglikli olsunda varsın bende 100 kilo oluyum hiç sorun değil 😊
Ruyaa Beeeen 103 le hamıle kaldım bugun 110 olmusum 32 haftalıgız tam ve karnım ınanılmaz gerıldı kaşıntıdan geberıcem krem falan fayda etmıyor her yerım catlıcak sanırım 😫😫
Emilyy Ruyaa ayyy kaşıntı neyse de yirtilirken cok aciyor coook suan benim sanki bicakla dogranmis gibi yirtik pirtik oldu karnim 🙁
Kardelen Emilyy bende adalat içiyorum gebelik zehirlenmesi falan geçirmeyiz dimi daha yüksek olması lazım o zaman ☺😄