Bende eşimin işinden dolayı burada yaşıyorum vitale hastanesi var orayı öneririm poliklinikler diğer hastaneler de olduğu gibi çeşitli olmadığı icin kadın hastalıkları ve doğum hastanesi o yönden içim Oraya daha çok ısındı Ali Fuat beye gidiyordum o daha sezaryen yanlısı olduğu icin Koray duman a geçtim. Her ikisi de çok anlayışlı ilgili doktorlar doğum ücretleri piyasaya göre normal aklında bulunsun canım