0510Damla- Bugün tam 27.hafta girdik ve 3 gündür kasık ve karın ağrım var mide bulatım var birde sabahları 10da kahvaltı yaptıktan sonra inanılmaz bir halsizlik nefes darlığı oluyo gece dayanamayıp gittim acile hiç bir sıkıntı da çıkmadı Allaha şükür kızımın hareketleri de iyi benim gibi sorun yaşayan var mı yada neden böyle olur bi fikri olan var mı.
Ruveydaasker 0510Damla- valla 26haftalıgım halsizlik uykusuzluk var bendede nefesım darlyo baznde ewdende hıc çıkmıyorum
Mirmom 0510Damla- canım acılde ne yapıyorlar kı nasıl bır mudahale kendı doktorun yok sonucta ozelemı gıttın
Ruveydaasker 0510Damla- yok cnm havadegısıklıgınden fln ya erken fılan kalkıyorum kızım var bıraz da ondn
elifgenc Bende de biraz nefes darlığı ve yorgunluk var, gün içinde illa ki bir uykum geliyor, sanki ilk aylardaki gibi. Ağrı da kalçamda var biraz, yavaş yavaş olacak bunlar heralde.
0510Damla- Mirmom ben normal kontrollerime özele gidiyorum ama gece çok kasık ve karın ağrısı olunca mide bulantısı olunca korkudan gitmek zorunda kaldım idrar ve kana baktılar temiz çıktı parol serum yaptılar saldılar