Arkadaşlar asla kürtajı savunmuyorum. Ben olsam ben de kıyamam. Ben de bebeğim 9 aylıkken hamile kaldım. Başta çok rahat geldi herşey ama son 2 aydır çekmediğim sıkıntı kalmadı. Vücudum resmen iflas durumunda. Sadece dikişler açısından değerlendirilmesi doğru değil. Her açıdan bakmak gerek. Allah hangi yol hayırlı ise onu versin.