Havvaseycan ben 20 gün önce sipariş verdim depent falanda almıştım israrla aramama ragmen dün UPS kargo ile göndermişler üstelik paket patlamış içindeki sıvı deterjan dökülmüş hemde dün sezeryan a alindim ve depent eksik kaldi eczaneden almak zorunda kaldım şimdi iyi degilim ama bir kaç gün e ariyacam ağzıma geleni soyleyecem çok kızgınım gerçekten ama şans mi bilememdim yoksa umursamamazlik mi