7 haftalik hamileyim daha cok kucuk bebrgim doktor arayisindayim. Lokman hekim de emine hanima gittim. Pek memnun kalmadım açıkçası. Dışarıdan tahlil kabul etmiyormuş bir de. Lokman hekim hayat hastanesinde esra andıca gittim o iyiydi denebilir. Fakat hala cok kararsizim. İstiyorum ki surec başından sonuna kadar benimle ilgilensin bilgilendirin. Ilk gebeliğim. Feyza Gülsüm un adını cok duydum. Sizce ne yapmali ?