ayseguler01 Mom3 ben de decavit kullanıyordum bitince yeniden yazdırdım eczanede olmadığı için eşdeğeri olan elevit vermişler
Mom3 mervayd1n komşumuz imom kullanıyor folik asit demir falan da dahilmis imoma ben psikyatri ilaçi kullanıyorum folik asit ihtiyacı duyuyorum