37+4 ü bitirip Eylül 1 olmasıyla 2:25 de gelen kızım. Zaten bir aceleci davranıp duruyordu. Eylül e girdiğimiz saat itibari ile dünyamıza hoşgeldin. Kesisiz suni sancısız normal doğumum. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. 3. Kez anne oluyorum ama her defasında ayrı heyecan ayrı mutluluk yaşıyor insan. Hikayemi daha sonra anlatacağım inşallah. Bol bol dua edin.