Nisanurunannesi3850 ben 27 haftadayım neredeyse 7.haftan beri var. O munorol uzun süre kestiydi iyidir evet onun takibi oluyor çok vermiyorlar. Banada hamileliğimdede bir kere verdiler. Ama be çok antibiyotik ve mıxovul oval kullandım şimdi bir tNe daha yazacaklar onun için kültür sonucu bekliyorlar olmadı seruma geçecekler. Ta kişiden kişiyedeğişiyor korkmayın bende hep vardı ve dikişi olduğu için oda tetikliyor. Koku yoksa çok, zarar vermez benşm ki kokuluya döndü. Ama muhakkak doktorunuzu dinleyin ne önerirse. İlerlemiş enfeksiyon inanın daha zararlı,. Zaten ayrımını yapıp veriyor doktorlar.