giresun
Tatlım sperm kalitesi filan beslenmede önemli. Birde stres sakın yapma. Bılıyorum demesi kolay. Ama bu işte motivasyon cok önemli. Ovülasyonla devam o sırada beslenme bal polen filan da yesın eşin. Bi de bu sefer üçgün değil 4 yada 4 gün dene bence☺️ inşallah da tutar dualarım seninle. Nedense tutacak dıye hıssettım bizide bilgilendir.,🥰 Ben sevgı hanımdan almıstım minnakkurabiyelerrr den Allah razı olsun ondan bana iyi katlandı😅 o yüzden vefa borcu olarak ve ilgisini sevdiğim için onu tavsıye edıyorum. Ovulasyon sonuclarını banada at istersen bende yorumlayayım. Ayrıca bende Görele liyim🥰