dlhnhzz Merhaba kizlarrr, bulanti hapı içmeme rağmen sabahları özellikle kusma çok oluyor yediğim durmuyor içimde. Arada da kan geldigini görüyorum. Sizce sıkıntılı bisey var mi normal mi
Mirayse1 dlhnhzz canım bende ilk hamileliğimde öleydi kan gelene kadar cıkarıyordum. Kavrulmus beyaz leblebi yemeyidene. Çok iyi gelmiyor ama idare eder
Nrcnnn Kraker ye bol bol maden suyu iç karnını tok tutmaya çalış oda bulantı yapıyor domatesi tuzla ye yada limon ama eğer çok kötü olursan dr danış ilaç al
Gizemkuzz Haftada çok normal ben kusmadım hiç ama bulandı halsizlik gerginlik beni bitirmişti. Geçer yakında insallah merak etmeyin.
anilece Ben sadece kaşar ekmek yiyebiliyordum, mideni bulandırmayan şeyi bulup onunla besleneceksin mecburen bulantıların geçene kadar. Kanama boğaz tahrişinden oluyor maalesef.. Allah yardımcın olsun
dlhnhzz anilece evet bi sekilde bulmam lazım insan kendini kötü hissediyor yiyemeyince halsizlik ayrı bi sıkıntı zatenn. Tesekkur ederim 🙏
Umut_01 Haftalık da başka hangi şikayetler var kızlar bende akıntı çok bugün bide karın ve kasık ağrısı