Hilaloztrk bende medicalpark hastanesine gidiyorum ilk hamileliğim 🥰🥰 doktorumda iyi (sebiha özdemir..) daha önce giden varsa beni de bilgilendirsin :))) doğum ücreti 5500₺ fakat ocakta zam gelicekmiş bende şubatta dogurcam fiyatın içinde fotoğraf çekimi de dahil bi gece kalıyosun hastane de