Tugbiiiis Yaptırmayan arkadaşlar var mı? Ben yaptırmak istemiyorm da genel olarak bilgi almak istiyorum.
Imfromlastnight Ben yaptırdım. Arkadaşım yaptırmadı. İlerleyen haftalarda su fazlalığı çıktı erken doğum riskiyle karşılaştı. Önceden baktırsaydı önlemini alacaktı.ee kendin ettin dedim bende
yasen1 Yaptırdım seker çıktı yaptırın derim onleminizi aliyosunuz. Diyetteyim tekrardan bakilcak umarim düşmüştür seker hamilelikte sakaya alincak bisi degil allah korusun onlemimizi alalim
Seyda83 BENDE YAPTIRMADM DOKTORUMDA GEREK GÖRMEDİ SANIRIM AÇLIK TOKLUK NORMAL ÇIKTI Kİ BEN ZATEN ÜÇ SENEDİR SAĞLIKLI BESLENİYORUM HAMİLELİĞİMDEDE BOZMADM DÜZENİMİ. YANİ ŞEKERİ VARMIŞ GİBİ Bİ BESLENME ŞEKLİM VAR ZATEN .HAYATIMDA SAĞLIKSIZ HİÇBİŞE YOK
ilkbaby Tugbiiiis ben yaptırmadım doktor bı kaç kere söyledi ama ben sadece değerlerine bakın dedim eğer anormal bı durum varsa testi yaparız dedim çok şükür değerlerim normal çıktı yapmadım bende