Ben saygı Pelin hocaya gıdıyorum, sezeryab 2300 - ama orada yapmayacagım kesinlikle kontrollere gittim. Sultanbeyli devlet çok ilgisiz daha dün akşam acil kadın doğuma gittim hiç bişeye bakmıyorlar. Eger düşünürsen ümraniye eğitim araştırma hastanesi on numara 🐣