Benim de inanılmaz hoşuma gidiyor. Eşimin yeğeni henüz 4 aylık, o da ilk doğduğunda ne kadar emzik denedilerse tutmadı. En sonunda Oioi emzik sipariş etmişti internetten bir tek onu tuttu. Damaksız emzikleri daha kolay tutuyor bebekler galiba. Aventin emziği de şekil olarak çok benziyor oioi’ye. Ben alıp deneyeceğim. Ayrıca geçenlerde eylülonline storysinde de paylaşmıştı bu emzikten, Alex’i de o emzikle büyütmüş. Eylül’de de görünce alma kararım kesinleşti 😆