Günaydın canlarım ☀️
Farkettim ki artık aklıma takılan bilmediğim şeyleri internette aratmak yerine buraya yazmaya başlar olmuşum 😌
22+6 dayım göğüs ucu kuruluğum olmaya başladı tatlı tatlı kaşınıyor bide şimdiden göğüs ucu kremi mi kullanmalıyım yoksa normal nemlendiricilerle nemlendirsem yeterli olur mu 🙄