urazaslan Kızlar soluma doğru döneyim dedim sanki sağ alt tarafıma bıçak saplandı böyle biraz masaj falan yaptım 20 sn sonra falan geçti 😕 bu ikinci oluşu kasılıyor gibi sanki dokununca geçiyor niye böyle oluyor bilenn söylesin🥺
mrv010197 urazaslan bebek büyüdükçe rahim genişlediğinden kaslarda bağ görevi gören damarlarınızda gerilme oluyor kanca misali düşünün kancalar bebekle orantılı bebek büyüdükçe o damarlar çekiliyor kasılıyor hatta yürürken bile o kasıklarınızın damarlarınızın çekildiğini hissettiğiniz zamanlar gelecek bu normal doktorum öyle demişti şuanda çok şükür 21+6 günlüğüm 🥰🙏
Buse-93 Benimde dol kasığımdan belime o ağrı hissi 12+6 yız ağrıları doktora sordum normal dedi ama insan endişe ediyor