D-M Kızlar 29.haftadayım mide bulantı geri geldi gece uykudan uyanıp çıkarıyorum. Var mu böyle olan? Gebelik zehirlenmesinden şüphelendim ama ödem ya da tansiyon yüksekliği yok. Yarına doktor randevum vardı sizce bugüne alsam mı randevuyu?
Ebruaslan-21 D-M bende 29 haftalığım 3 gündür bende de vardı dün doktor randevuma gittim bebek büyüdüğü için mideye baskı yapıyor dedi . Yada üşütmüşündür bebekte bi sıkıntı yok herşeyi normal dedi .
D-M Ebruaslan-21 şu an içim rahatladı gerçekten. Durup dururken öyle birşey olunca aklıma ilk gebelik zehirlenmesi geldi Allah korusun. Yarın gittiğimde ben de sorayım bakalım benim doktorum ne diyecek 😊
Hazal21 Valla bende 28+3 haftalık gebeyim benimde sık sık oluyor benim ilk aylarda olmadı bazen düşünüyorum milletin ilk 3 ay bizim yeni başlıyor 🙂 Rabbim sağlıkla kucağımıza alıp büyütmeyi Nasib etsin acısını göstermesin inşallah normal midir yani
D-M Hazal21 ben ilk 3 ay fazlasıyla yaşadım mide bulantısını ama bu defaki farklıydı. İnşallah sürekli olmaz yaa zaten zor nefes alıyoruz bir de bulantı eklenince çok zorlanırız gibi geliyor bana
Hazal21 D-M aynen öyle vallahi daha şimdiden böyle daha 11 hafta var Allah yardımcımız olsun inşallah