Tasummuhn 37+4 haftalığız aşırı derecede adet ağrısı gibi bel ağrım var sizce normal mi doğum habercisi mi
Zeynep20 Tasummuhn Gerçek doğum sancışarı gibidir. Bol yürüyüş dinlenme aralıklı ve bol su iç canım bende aynısını yapıyorum adet ve bel ağrısı mahfediyor aşağıdan vurma baskı var mı?
Tasummuhn Zeynep20 aynen benimde ilk gebelik ondan sancı nasıl olur bilmiyorum doğum yakın mı daha var mı meraktayım 😊