Merhaba kızlar 16.haftamdayim ilk bebeginizin hareketlerini ne zaman hissettiniz ben 13 haftalıkken karnıma elimi koyduğunda kalp atışı elime seyirme şeklinde geliyordu erken diyordum ben yanlış anlıyorum heralde diyordum ama şimdi daha da fazla elime gelmeye başladı hissetmeye başladık esimde akşam ilk defa farketti siz kaçıncı haftanizda hissetmeye başladıniz.