Karantinadayım Covid testim pozitif 13+2 hamileyim 2 gündür ne yesem istifra ediyorum çok zor durumdayım düşük tehlikem vardı onun için ilaç alıcaktım ama gel gör ki corona çıktı başıma illet gibi birşey hiç düşünmek istemiyorum ama düşünmeden de edemiyorum acaba diyorum bebeğe bi zarar geldi farkında değilim yediklerimi o yüzden çıkarıyorum ☹️ hastahaneyi arıyorum 112 yi arıyorum malesef birşey yapamayız diyorlar ☹️☹️☹️ çok korkuyorum çok Hamileykn coronaya yakalanan varsa bilgisi olan beni aydınlatsın ☹️ cronik hastalığımda var ☹️☹️☹️ Afff Allahım Hersey üst üste mi olur ☹️☹️☹️