Suna1 Geçirilmiş bir covid sebebiyle ismimi not almışlar resmen beni orda bulunmamı istemediler kanama var ama açılma yok diyor sancım var ama nst de görünmüyor diyor napacam
Ebrul Suna1 başka bi hastaneye görün canım Allah korusun ne olur ne olmaz Allah korusun farklı bi sebepten olur falan sen tedbiri elden birakma
Suna1 Ebrul eşim yanımda değil olan kişinin de ehliyeti yok coronayı atlattık negatif çıktı ama adımız çıktı bikere bize yaklaşmıyor kimse başka hastane yok yarım saat uzak diğer ilçe napacam sancımı evde çekiyorum şuan ve lekem devam ediyor
Ebrul Suna1 vallahi durumuna çok üzüldüm rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah bi sorun yaşamadan hayırlısıyla doğumunu yaparsinda rahatlarsın zor bir durum ne olacağını bilmeden beklemek kendi doktorunun numarası yokmu arasan
Suna1 Aselberkan düzenli değil 5-10 dakika arası değişiyor bir dakika sürüyor kanamamda afedersiniz sümük gibi hala geliyor
Aselberkan Suna1 nişanın gelmiş sancıların düzenli olunca git bence hemen hastaneye suyun falan gelirse de muhakkak git bekleme.ne olur ne olmaz
Suna1 Aselberkan sancılarım sıklaştı tekrar geldim hala açılma yok daha bu neki diyorlar ölüp ölüp diriliyorum her sancı girdiğinde bide düzenli 5 dakika da bir