Bu arada TSH düşük ise bebeğe pek zararı olmaz diye biliyorum. Ama yüksek olması çok riskli ilaç kullanılmazsa beyin gelişimi düşük tehlikesi bebek ölümü vs. Oluyor Rabbim korusun çok şükür bende 34. Haftaya gelebildim insaALLAH ilk bilmediğim zamanlar etkilenmemistir