mrvears ikiz gebeyim. benim 8.haftada çok yoğun bir kanamam olmuştu afedersiniz oluk oluk akıyordu. Hastanede bir gece yattım serum ve ilaçlar geçti çok şükür. Sonrasında da 200mg progestan vajinal kapsül ve haftada 1 proluton iğne kullandım. Tabii bu tür kanamalar düşük riski olduğunu gösterdiği için o günden sonra hep yattım. Şimdi 32+3teyiz çok şükür 🙏🏻 içinizi ferah tutun, doktorunuzun yönergelerine mutlaka uyun. Allah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻