Necla28 Kızlar ben 6 sene önce zorunlu sezeryan doğum yapmıştım Şuan 38. Haftamdayım ve hersey yolunda olursa, normal doğum yapacağım sezeryan sonrası normal doğum yapan arkadaşlar rica etsem tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?