3MelekAnnesiiii Selam kizlar. Bugun 39+2 yiz ve suyumuz geldi kizim gelio Allahin izniyle. Su an hastanedeyiz ve yavas yavas sancilar basladi. Monitore bagliyiz kalp atis vs takip edilio. Duaniza ihtiyacim var Allah hepimize kolay dogum nasim etsin inşaAllah🤲❤
Merv3665 3MelekAnnesiiii Allahım seni tek sancida kurtarsın insallah yaptığın iyilikleri güzellikleri bu doğumda kolay gecmesi ile nasip etsin bebegin saglikli sıhhatli doğsun inşallah hiç korkma canım
DaisyMom 3MelekAnnesiiii ayy amin insAllah Allah kolaylik versin saglikla al bebegini kucagina.En kisa zamanda alacaksin melegini kucagina muhtesem birsey bu 😍MasAllah darisi bizlere o guzel gunu gormek icin 🤲🤗❤
3MelekAnnesiiii Merv3665 allah razi olsun !! InşaAllah kolay dogum olur bol bol okuyorum dua ediorum ❤❤❤ cok tesekkur ederim dualarin icin. Allah hepimize kolaylik versin inşaAllah
3MelekAnnesiiii Merve_seda amin canim insallah darisi basiniza rabbim sizede yardim etsin kurtarsin insallah🤲❤
3MelekAnnesiiii DaisyMom darisi basiniza inşaAllah sizde sag saglim alirsiniz kucaginiza bebeklerinizi subhanallah neguzel bisey annelik❤🤲
Zehrayildiiz 3MelekAnnesiiii Rabb’im yar ve yardımcın olsun İnşaAllah, tek avazda seni kurtarsın.. Hayırlı sağlıklı bir evladın olsun İnşaAllah🤲🏻🤍
sehrikarabulut 3MelekAnnesiiii Rabbim bir avazda kurtarsın canım saglıkla kavuşun anne kız bizede Dua et bol bol🤲🏻❤️
3MelekAnnesiiii Merve_seda yok hala dogmadi kizim. Nazli cikti ya acilmayi bekliolar henuz tam acilmamis belim cok agrio ama dayanilcak gibi degil
Merve_seda 3MelekAnnesiiii biri sürekli belini ovsun canım . Rabbim yardımcın olsun. Anlıyorum seni zor valla
3MelekAnnesiiii Merve_seda ebe kadin gelio arada sirada. Sorimde yapsin..belim cok kotu agrio of Allahim ilk dogum 15 saat surdu. Simdide 12 saat gecti off sabir