Sevm
Hayır canım ben 2 defa klomen catlatma iğnesini kullandım işe yaramadı , hatta yatak döşek yatıyordum cok kötü oldu , bende sonra 2 ay ara verdim farklı bir doktora gittim , o doktorda bana duphaston verdi 5 gün kullan adet görürsün dedi kullandım regl oldum , Adetin 2. Günüde femara 5 gün femarayı kullan düzenli ilişki dedi iğne falan yapmadım yani o ay hamilr kaldım