Merhaba arkadaşlar. 26. Haftada doktor bebek dönmüş demişti. Öyle dediğinden beri bebegimin hickiriğini sol altta hissediyordum. Şimdi 31 haftaliğim birden sağ altta hickirmaya basladi 🙄 böylede ters mi olmuş oluyor 🤔 yoksa ters olunca kafasi mide tarafinda mi oluyor? Normal doğum pozisyonunda olunca kafasi tam olarak nerde oluyor? Aklımda deli sorular biri aydınlatsın Allah için 🤦🏻♀️🤦🏻♀️