Gizmi Kızlar sürekli zam üstüne zam geliyo bugün aradım ve muayene ücreti 150 olmuş doğuma zam geldi mi diye sordum gelmiş olabilir muhasebedeki arkadaşlar çıktı yarın arayın dediler bilen var mı aranızda
Aliiimerve18 Gizmi evet ya bnde bugün gittim 150 verdim sinir oldum ama doğum değişmemiş sordum normal 2000 sezeryan 2500 isteğe bağlı sezeryan 4500 dedi
minikmevaninannesi Gizmi bende az önce randevu için aradim 150 deyince sinir oldum bi an baska yere yere mi gitsem diye tereddütte bile kaldim şurda doğuma 2 ay aldi. 🤦🏻♀️ 25 tl cok değil ama sürekli zam yapilmasi insanın sinirini bozuyor 😒
Gizmi Aliiimerve18 doğum da 1750 normal sezaryen 2250 idi canım ona da zam gelmiş doktorum Elif Malçok memnunum senin kim
Zeynepekr Gizmi Valla Allah herkese hayırlı kazanç kapıları açsın yoksa bu fiyat artışları dayanılacak gibi değil…