Benimde kanamam oldu ilk haftalarda hemde çok şiddetli düşünün düşük yapıyorum zannettim kalp sesini bi doktor duyamadı gibi bi şey degistirdim doktorumu başka doktora gittim vajinal ultrasonla baktı o şekilde kalp sesini duyduk 4 ay falan yattım düşük tehlikesinden dolayı şimdi iyiyiz ilaç kullanıyorum progestan vajinal günde 2 kere şükür şu an 31. Haftamizdayiz doktorunu değiştirmemi tavsiye ederim canım