9+6 hamileyim 5 gündür kahverengi bi kanamam vardı doktora gittim aktif bi kanama olmadığını düşük tehlikemin olduğunu söyleyip ilaç yazdı gönderdi beni çevremdeki insanlar yerleşme kanaması diyorlar 9+6 olmasına rağmen kalp atışını duymadık aranızda yaşayan var mı ilk hamileliğim 🙄🤭