betul90 zeynep kamil hastanesine gidenler bilgi verebilirmi nst ye girebilmek icin her hafta doktordan randevu almak gerekiyormu ? yoksa direk dogum acile girip nstye girebiliyormuyuz ?
Tugba9109 betul90 doktorunun seni acil bölümün de nst ye gönderiyor . O ordan göndermedikçe agile nst kaydın görünmüyor