Merhaba anneler aşırı mutsuzum doktorum korona oldu yoğum bakımda doktorsuz kaldığımamı yanayım yoksa adama mı üzüleyim bilemedim. Var mı benle aynı sorunu yaşayan🤦🏼♀️ Doktorumu değiştirmek istemiyorum napcam bilmiyorım beklesem mi başka doktorla mı devam etsem