Merhabalar öncelikle size canımı sıkan bir konuyu dile getirmek istiyorum. Bugün doktor kontrolüm vardı ve doktorum şu an 13+2 günlük olduğunu söyledi bebeğin sanırım ultrason ölçümü de böyle çıktı. Fakat şöyle birdurum var ki bu çıkan sonuç brnim hesaplamam ve son adet tarihine göre uyumlu değil. Doktorum 10 gün bir gerilik olduğunu söyledi benim hesabıma göre ise 5 gün bir gerilik var yani şu an tam 14.haftayı doldurmak üzereyim. Bu durumu yaşayanlar düşüncelerini paylaşabilirler mi çok kafama takıldı ve huzursuz oldum şimdiden teşekkürler 🤗