Merhaba, kan sulandırıcı kullanan var mı?
Bana doktorum gebeliğimin 23. Haftasında biraz kilon var o yüzden kan sulandırıcı veriyorum dedi.
İnternetten araştırıyorum düşük tehlikesinde, daha önce düşük yapanlarda falan veriliyormuş, ve gebeliğin başlarında ve ya hamile kalmadan önce başlanıyormuş. Bana neden 23. Haftamda verdi anlayamadım. Bilen varsa yazabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim.