Msrrfeknc Yaseminnnnnnn o civarda hiç bilmiyorum ki sadece bi arkadaşım 2 sene önce Türkiye hastanesine gidiyordu memnun kalmıştı onu biliyorum o kadar
Msrrfeknc Arzuccnn Avrasya Gaziosmanpaşa ya gidiyorum 6 buçuk aylığım 5 aydır oraya gidiyorum ama fiyatları birden çok artık muayene 120 den 175 e çıktı normal Doğum 2250 den 3500 e çıktı biraz sıkıntılı oldu ama hayırlısı yoksa oraya devam edeceğim
Mervee09 Msrrfeknc gerçekten mi hiç haberm yok ne kadar oldu muayene normal doğum falan bilgin var mı
Msrrfeknc Mervee09 muayene 120 den 175 e çıktı normal Doğum 2250 den 3500 e çıktı biraz sıkıntılı oldu ama hayırlısı yoksa oraya devam edeceğim
Monorassa Msrrfeknc ben bağcılar medipol gidiyorum biraz pahalı ama inanılmaz iyi ve ilgili doktorlar hem kadın doğum hem perinatolog bakıyor bana ikisinden de memnunum
Deletedmom328 Monorassa 2100 diyorlar normal doğuma 3900 sezeryanmış galiba bende tam olarak bilmiyorum buradan böyle okumuştum
Mervee09 Msrrfeknc valla benmde cok moralim bozldu doğumada az kaldı bu saatten sonra degistrmek istemiyorm 37+2 yim fatma hanıma gidiyodm bende