Merhaba kızlar 34 haftalik hamileyim. Doktorum bebeğimin 1 hafta geriden geldigini söyledi kilosu 2.200 kg boyu 47 cm suyun iyi dedi 1 hafta sonra geri çağırdı bu ne demek oluyor yorumlariniz neler neden gelisim geriliği olur? Ve bebek ne zaman normal dogum pozisyonuna gecer