Merhaba arkadaşlar bugün kontrolüm vardı doktor hiç bir doğum belirtim olmadığını bebeğin kanala inmediğini söyledi Perşembe günü gel sabah erkenden alttan muayene yapıp açıklığa bakalım karar verelim dedi Perşembe günü 40 haftam bitiyor. Suni sancımı vereceksiniz dedim duruma göre bakarız dedi.Kanala inmesini mi bekleriz 41 haftaya kadar dedim asıl kanala inerse bekleriz dedi bende böyle demesinden Perşembe günü suni sancı ile doğumu başlatacağını anladım.Bu durumu yaşayan varmı