Arakadaslar 20+5 haftalık hamileyim. Pcostan dolayı hep tüylenmem vardi ama bu durum artik bana büyük sıkıntı olusturmaya başladı eşim de cok rahatsiz genelde anlayış gösteriyor herseyin bi çözümü vardir diyor ama bazen gözünün ceneme doğru kaydığını fark ediyorum her çıktığında alıyorum sürekli ağda makinasi falan aldim ama yetmiyor. Ne yapmam lazim bi çözümü var mi bu durumun?