Tugce28 Merhaba en son adet tarihime göre 6 haftalık gebeyim bugün doktor karından ultrason ile baktığında kese çok küçük göründü ultrason a göre 4,5 haftalıkmış sizce normal mi?
Dilbur Normal canım benim Bi arkadaşım da öyle oldu ilerleyen haftalarda birbirini tuttu bu da öyle olur belki
Poyraz_basak Benimde son adet 18 temmuz 6+3 oldum geçen hafta gittim doktora kese göründü gayet güzel.dedi 5.haftanin sonlarindasin dedi ayın 9 unda tekrar gidicem hayırlısı bakalim
Tugce28 Poyraz_basak benim de son adet 19 temmuz du 6+1 di benim hesabıma göre tabi sizin vajinal mi ultrason
Poyraz_basak Tugce28 sıkma canını ileriki zamanlarda kese haftanla uyumu yakalıyor dedikleri gibi geç dollenmede olabilir
Poyraz_basak Tugce28 sıkma canını ileriki zamanlarda kese haftanla uyumu yakalıyor dedikleri gibi geç dollenmede olabilir