-2cocuklu benim 4.cü bebegim olacak nasipse.korkuyorum dememe bile izin vermiyorlar artık,hamile den bile saymıyorlar.Ama bende müthiş bir korku var 38+1 haftalıgız her sancıda panik atak geliyor.Ama bunda umudum var insallah kolay olur Allahın izniyle.Herkesin acı eşigi dogum hikayesi farklıdır,benim Dr demesiylede zor oldugu tescilli.Bana dua edin bende hepinize edecegim..😁💗💗